Winkelwagen
winkelwagen is leeg
Mijn Account
Winkelwagen

Klachtenafhandeling

Wij vinden een goede dienstverlening aan jou als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor je te vinden.

 

Hoe kun je een klacht indienen?

Online (via internet) Geef je klacht online aan ons door via Contact (24x7).

 

Hoe wordt je klacht afgehandeld?

De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van je klacht, dan ontvangt je binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

 

Bent je het niet eens met het antwoord op je klacht?

 

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met ons antwoord op je klacht. Indien je zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft je 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doet je door ons per brief te laten weten dat je het er niet mee eens bent en dat je een andere oplossing wilt. In je brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:

 

  • omschrijving van je klacht en waarom je het niet eens bent met het eerder door ons ontvangen antwoord;
  • je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;
  • je handtekening.


 

Je kunt de brief sturen naar:

 

  • Repenwinkel
    Bornebroeksestraat 453
    7609 PK Almelo

 

Repenwinkel bevestigt de ontvangst van je brief en geeft aan wanneer je een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele weken, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.